Onze Digital PR diensten brengen uw bedrijf en merk onder de aandacht van niet zomaar iedereen, maar van de mensen die de grootste kans hebben om te converteren - uw doelgroep.
Wij richten ons op de websites die zij het meest bezoeken. Maar net zoals u er een hekel aan zou hebben als uw vriend Johan zijn nieuwste "nee, het is geen piramidespel" piramideproducten op uw barbecuefeest zou aanprijzen, vindt niemand het leuk als hun favoriete website een slecht verhulde advertorial publiceert die schreeuwt "ze hebben me betaald om dit te zeggen".
Dus hoe zorgen we ervoor dat u gezien wordt op een manier waarbij uw doelgroep betrokken wenst te zijn?
Digitale PR is gebouwd op verhalen. Mensen worden niet onderwezen of vermaakt door te lezen hoe goed uw service is of hoeveel toeters en bellen uw nieuwe product heeft. Ze worden opgeleid en vermaakt door verhalen en nuttige informatie.
Een artikel in The Mirror kan worden getiteld "De beste plaatsen voor een stedentrip in Schotland", maar het is echt reclame voor de nieuwste aanbiedingen van een reisbureau. Er is een verhaal, maar het is niet de content van de pagina. Het is het verhaal dat de lezer in zijn hoofd schrijft.
Ze fantaseren over de groene heuvels en kronkelende wegen van de Schotse Hooglanden. Ze stellen zich voor hoe vredig het is en hoe vredig zij zullen zijn. Ze stellen zich voor dat ze over de Royal Mile naar Edinburgh Castle lopen, zich onderdompelend in de geschiedenis waarin ze zullen zijn ondergedompeld tegen de tijd dat ze naar huis terugkeren.
Het voordeel voor het bedrijf dat opdracht geeft voor het stuk, is dat er over hun merk - en niet dat van hun concurrenten - wordt gesproken en dat er een link naar hen wordt gelegd.
Een artikel op de blog van een personal trainer kan gaan over "Vijftien stretchoefeningen voor een rustige ochtend", maar het is eigenlijk een reclame voor een onlangs gelanceerde mindfulness app.
Het verhaal van dit stuk is niet de lijst van stretchoefeningen die iemand kan doen. Het is het beeld van een betere gezondheid waarin de lezer zichzelf ziet aan het eind van het stuk.
Het voordeel voor het bedrijf dat het stuk schrijft (of sponsort) is dat het deze lezers zijn - degenen die direct op zoek zijn naar fitnessadvies - die de meeste kans hebben om de app te downloaden die in de blogpost wordt genoemd.
Omdat mensen in toenemende mate ongevoelig worden voor traditionele reclame, bieden onze Digital public relations-diensten een oplossing voor dit probleem door in plaats daarvan verhalen te vertellen.