SEO fail

Werkt uw SEO nou echt?

Tegenwoordig zijn succesvolle promotiestrategieĂ«n over het algemeen gebaseerd op drie elementen: contentmarketing, betaalde advertenties en zoekmachineoptimalisatie (om organische zoekresultaten te verkrijgen). Hoewel het belang van content marketing nu alom wordt gewaardeerd moet u hier, realistisch gezien, lang op wachten. Betaalde advertenties kunnen u helpen om uw bedrijf snel in beweging te krijgen, maar met relatief […]

Foto voor het kiezen van SEO VS SEA

SEO versus SEA: wat is beter?

SEO is geweldig als u duurzaam verkeer wilt ontwikkelen, maar het kan enkele maanden duren voordat u resultaten ziet. SEA werkt daarentegen vrijwel direct, maar kost veel meer geld. Door SEO te gebruiken voor uw hoofdwebsite en SEA voor individuele bestemmingspagina’s (landingpages), kunt u het beste van twee werelden krijgen. Ook als u net met […]

Waarom uw Facebook advertenties niet werken

Op dit moment zijn er ongeveer 2 miljard actieve gebruikers op Facebook (van een wereldbevolking van ongeveer 7,5 miljard mensen). Met andere woorden; ongeveer een kwart van de totale bevolking van de planeet is actief gebruiker van de site. Dit betekent dat, hoewel er veel concurrentie is van andere sociale media platforms, Facebook alleen al […]