Foto voor het kiezen van SEO VS SEA

SEO is geweldig als u duurzaam verkeer wilt ontwikkelen, maar het kan enkele maanden duren voordat u resultaten ziet. SEA werkt daarentegen vrijwel direct, maar kost veel meer geld. Door SEO te gebruiken voor uw hoofdwebsite en SEA voor individuele bestemmingspagina’s (landingpages), kunt u het beste van twee werelden krijgen. Ook als u net met uw bedrijf begonnen bent, kunt u overwegen te investeren in SEA om uw eerste paar klanten binnen te krijgen, terwijl u voor de lange termijn in SEO investeert.

Op de lange termijn verhoogt u uw zoekrangschikking (Search Rank) voor de belangrijkste zoekwoorden, terwijl u op korte termijn gerichte bezoekers aantrekt die zeer waarschijnlijk direct een conversie genereren. Dit betekent dat u het beste uit beide verkeersbronnen haalt zonder te veel geld uit te geven en zonder een eeuwigheid te moeten wachten.

Als u overweegt een SEA-campagne te starten of u hebt er al een, dan moet u ervoor zorgen dat u beschermd bent.

Beschermd tegen wat?

Beschermd tegen klikfraude!
Een groeiend probleem in de SEA-industrie is het aantal frauduleuze klikken dat adverteerders op hun advertenties ontvangen. Concurrenten, webmasters en robots wachten allemaal om op uw advertenties te klikken en uw geld te verspillen. Laat hen uw SEA-campagne niet bederven. Onze experts kunnen u hiermee helpen. Neem contact met ons op.