Bellen of teruggebeld worden?

Onze contact nummer: 0103046201

Met omzet en conversie

Social media uitbesteden

Uw wilt uw social media uitbesteden omdat u het te druk heeft, maar tegelijkertijd wilt u ook meer omzet en conversie? Geen probleem want:

Onze social media aanpak is gericht op het creëren van relaties en loyaliteit. We luisteren aandachtig naar uw publiek, stemmen af op wat voor hen belangrijk is en houden hen bezig met interessante, creatieve en nuttige gesprekken. We overwegen zorgvuldig welke platforms, toon en aanpak het beste helpen om uw social media doelstellingen te bereiken. We helpen u vervolgens uw gemeenschap te beheren – of dit nu op Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Pinterest of LinkedIn is.

We kunnen ervoor zorgen dat uw klanten zich gewaardeerd voelen. We kunnen ze laten lachen met leuke inhoud, of ze op de hoogte houden van uw laatste nieuws of product updates.

Experts

Ervaren Social Media Specialisiten

Best Practice

In overeenstemming met "best Practice" principe

Alle Niveau's

Lokaal, Nationaal en Internationale publiek

Resultaat gefocused

Resultaatgerichte Social Media Diensten

Loyale klanten en meer conversies

Onze Methodiek

Zo gaan we u helpen met uw social media doelstellingen:

Stap 1: U leren kennen

We beginnen met u te leren kennen, het begrijpen van uw merk en hoe uw klanten communiceren. Voor ons is het van essentieel belang dat u weet wat uw doelen zijn en wat u hoopt te bereiken via sociale media.

Stap 2: Strategie ontwikkeling

Wij helpen u bij het bedenken van een social media-strategie die uw bedrijfs- en marketingdoelstellingen centraal stelt. We houden rekening met uw organisatorische werking en middelen en bouwen een gepersonaliseerde aanpak die het beste bij u past. We begrijpen hoe we sociale media het beste kunnen meten en wat dit voor u kan doen, zodat u de effectiviteit van uw investering kunt zien. Daarnaast helpen we u de impact te begrijpen die sociale media heeft op uw algehele zichtbaarheid.

Stap 3: Monitoring en insight

Met behulp van toonaangevende analytische tools en door een stevige vinger aan de pols te houden, luisteren we naar de gesprekken die uw publiek voert op sociale media zodat we uw klanten beter begrijpen. Zo kunnen we beter inzicht krijgen om uw bedrijf te helpen met verkoop, marketing, communicatie, klantenservice en PR.

Stap 4: Engagement

We vergroten uw online zichtbaarheid door een dialoog op te bouwen met de mensen die belangrijk voor u zijn. We doen dit door contact te leggen met influencers, bloggers en journalisten. We maken aantrekkelijke verhalen en inhoud om uw reputatie te beschermen en te verbeteren. Evenals uw aanbiedingen en belangrijke marketing boodschappen aan de man te brengen.

Stap 5: Analyse en meting

We analyseren de impact die sociale media hebben op uw bedrijf in termen van klantenwerving. Bijvoorbeeld websites bezoeken, registraties, leads, sales en inkomsten. We controleren de prestaties en zorgen ervoor dat aanpassingen worden gedaan om het best mogelijke rendement op de investering te garanderen.

Stap 6: Consultancy en training

We bieden training om u te helpen uw kansen in sociale media te benutten en ervoor te zorgen dat uw interne marketing team voorop blijft lopen. Door de beste praktijken te blijven volgen met betrekking tot de uitvoering van een effectieve sociale media strategie.

Transparant en ethiek

Wanneer u zaken met ons doet, weet u dat wij transparant zijn. Omdat we u vertellen wat u wel en niet van ons kunt verwachten.

Geen valse beloftes

Natuurlijk vinden we het altijd leuk om nieuwe klanten binnen te halen maar om dit te doen gaan we u geen beloftes maken die we niet waar kunnen maken.

niet uitbesteden

Alle uw social media opdrachten worden door onze eigen betrouwbare experts verricht. We besteden nooit diensten uit.

Hoog Opgeleid

Al onze social media consultants zijn hoog opgeleid. U heeft dus niet te maken met “drop outs” die een beetje kunnen facebooken.